Ha kérdésed van: +36 37/300-140 vagy +36 30/371-9076 info@dersport.hu, rendeles@dersport.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakori kérdések

Szállítással, átvétellel kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhoz szállítási díjszabás a weboldal alsó részén, a „Szállítás – MPL” címszóra kattintva érhető el.

25.000 Ft bruttó összérték feletti megrendeléseket Magyarország területén díjmentesen szállítunk házhoz.

Külföldre történő szállítás esetén a szállítási díjra vonatkozóan egyedi árajánlatot adunk a célország és a megrendelt termék(ek) súlya alapján.

Mennyi idő alatt kapom kézhez a terméket?

Átlagos szállítási idő raktáron lévő termékek esetében: 1-2 munkanap.

Amennyiben az általános szállítási időtől eltérő időpontra kéred a szállítást, kérjük, hogy azt a megrendeléskor a megjegyzés rovatban jelezd nekünk. A lehetőségek szerint ennek figyelembe vételével küldjük a megrendelt árut.

A megrendelésemet személyesen is átvehetem?

Igen, megrendelésedet személyesen is átveheted gyöngyösi üzletünkben, ahol minden, a webáruházban “Raktáron” státusszal jelzett termék azonnal rendelkezésre áll és megvásárolható.

Címünk: DTS Üzletház 3200 Gyöngyös, Zöldfa út 17.

Nyitva tartás: 8:00-17:00 között munkanapokon, illetve 9:00- 13:00 között szombaton.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Előre utalás esetén hová kell utalnom a megrendelés összegét?

Az átutaláshoz szükséges adatok:
Számlatulajdonos: Dér és Társa 95 Kft.
Bankszámlaszám: 10700299-42644703-51200002
Számlavezető bank neve: CIB Bank
Számlavezető bank címe: 1027, Budapest Medve u. 4-14.
Külföldi bankból történő utalás esetén:
IBAN (nemzetközi) számlaszám: HU51 10700299-42644703-51200002

Swift kód: CIBHHUHB

Kérjük a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel a nevedet és a visszaigazoló levélben található megrendelés számát.

Csere és visszafizetési garancia

Mi a teendő, ha a megrendelt termék mérete nem lett megfelelő?

Amennyiben a megrendelt termék mérete nem lett megfelelő, természetesen van lehetőség cserére. Ha ugyanabból a termékből nem áll rendelkezésre a kívánt méret, értékegyeztetéssel szabadon cserélheted bármely más termékünkre. Ha nem találsz kedvedre valót, amire szívesen cserélnél, visszavesszük a terméket és visszafizetjük Neked a vételárát, amennyiben saját költségen visszajuttatod részünkre. Kizárólag sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású és gyártói címkékkel rendelkező terméket cserélünk, illetve annak fizetjük vissza a vételárát.

Hány nap áll rendelkezésemre a termék cseréjéhez, és mi a menete?

Ha nem lett jó a méret, vagy cserélni szeretnél, mi segítünk!

Amennyiben a megrendelt árucikk mérete, típusa nem megfelelő (méretcserét, típuscserét szeretne a Vásárló), azt a Vevőnek az átvételt követő 3 munkanapon belül jeleznie kell ügyfélszolgálatunkon, az info@dersport.hu  e-mail címen, az új, igényelt méretet, illetve termékkódot feltüntetve.

Amennyiben a rendelt termék a Vevő számára nem megfelelő, abban az esetben a csere termék kiszállítási költsége a Vevőt terheli, illetve a cserélendő terméke(ke)t szintén minden esetben a Vevőnek kell, saját költségén visszaküldenie a cég által megadott címre. Fontos, hogy az utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A cseretermék kiszállítását futárszolgálat végzi. A kiszállítás költsége az ország egész területére bruttó 1.190 Ft. A kiszállítási költség megfizetésének módja: utánvéttel készpénzben.

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 14 napon belül:

  • postai úton: Dér és Társa 95 Kft. (Dts Üzletház) 3200 Gyöngyös, Zöldfa út 17.

vagy

  • személyesen visszaviheted az üzletbe.

A csere kizárólag a még nem használt termék esetében lehetséges. Abban az esetben, ha a terméket a Vásárló használatba vette nem vállaljuk a termék cseréjét. Egészségvédelmi és higiéniai okokból a fehérnemű, továbbá a fürdőruha a csomagolásának felbontását követően nem cserélhető. A cseréhez szükséges a még nem használt, új termék és annak minden tartozéka hiánytalanul és sértetlenül, beleértve a tájékoztató papírokat/címkét, az eredeti cipős dobozt és az esetleges más, a csomagolásban található tartozékokat, illetve az eredeti számlát. Ezek hiányában nem áll módunkban a terméket cserélni. A cipős doboz a termék elválaszthatatlan része és ebből kifolyólag nem használható postai csomagolóanyagként, a cipős doboz sérülése esetén 3.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.

A csere postai úton történő igénylése esetén, amennyiben azonos terméket igényelsz, de más méretben, az igényelt méretet a Csereigénylő lapon kérjük megjelölni. Előtte kérjük ellenőrizd a webáruházban hogy az igényelt méret elérhető-e. Amennyiben más terméket igényelsz, úgy kérjük a Csereigénylő lapon a termék cikkszámát (megtalálható a webáruházban a termék adatlapján) és az igényelt méretet megjelölni. Abban az esetben, amennyiben az igényelt cseretermék vételára magasabb, mint a cserélni igényelt termék vételára, úgy a különbözet megfizetésének módja: utánvéttel készpénzben.

Abban a nem várt esetben, amennyiben a cseretermék szállítását  nem tudjuk biztosítani (pl. nincs raktáron), erről értesítjük Vásárlóinkat. Az értesítést követően lehetőség van más csereterméket választani.

Amennyiben személyesen ellátogatsz gyöngyösi üzletünkbe, abban az esetben természetesen nem kell semmilyen plusz költséggel számolnod.

Üzletünk címe:  DTS Üzletház 3200 Gyöngyös, Zöldfa út 17.

Nyitva tartás: 8:00-17:00 között munkanapokon, illetve 9:00- 13:00 között szombaton.

A csere terméket a Csereigénylő űrlapon tudod jelezni felénk, amit a termékkel és a számlával együtt kérünk visszaküldeni. A Csereigénylő lap kizárólag a csere postai úton történő igénylése esetén alkalmazandó.

A Csereigénylő lap itt elérhető.

 

Mi a teendő, ha a megrendelt termék nem nyerte el a tetszésemet, és nem szeretnék csere terméket?

Csak küldd vissza nekünk vagy hozd be hozzánk személyesen és mi szó nélkül visszafizetjük a termék árát.

A Vevőnek az átvételt követő 3 munkanapon belül jeleznie kell ügyfélszolgálatunkon, az info@dersport.hu  e-mail címen, hogy a kért termék nem nyerte el a tetszését, illetve vásárlási szándékával nem kíván élni, nem kér csere terméket.  Az átvételtől számítva 14 nap áll rendelkezésre a termék visszaküldésére postai úton, vagy személyesen.

A vásárolt terméket minden esetben a Vevőnek kell, saját költségén visszaküldenie a cég által megadott címre. Fontos, hogy az utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!  Ha postázod a terméket, érdemes ajánlott küldeményként feladnod, így nyoma van és probléma esetén visszakereshető.

A termék(ek) visszavétele kizárólag a még nem használt áru esetében lehetséges. Abban az esetben, ha a terméket a Vásárló használatba vette nem vállaljuk a termék vissza vételét. Egészségvédelmi és higiéniai okokból a fehérnemű, továbbá a fürdőruha a csomagolásának felbontását követően nem küldhető vissza. A visszaküldéshez szükséges a még nem használt, új termék és annak minden tartozéka hiánytalanul és sértetlenül, beleértve a tájékoztató papírokat/címkét, az eredeti cipős dobozt és az esetleges más, a csomagolásban található tartozékokat, illetve az eredeti számlát. Ezek hiányában nem áll módunkban a terméket visszavenni. A cipős doboz a termék elválaszthatatlan része és ebből kifolyólag nem használható postai csomagolóanyagként, a cipős doboz sérülése esetén 3.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.

Címünk, ahova visszaküldheted, vagy személyesen behozhatod a nem kért terméket:

Dér és Társa 95 Kft., DTS Üzletház 3200 Gyöngyös, Zöldfa út 17.

Nyitva tartás: 8:00-17:00 között munkanapokon, illetve 9:00- 13:00 között szombaton.

Webáruházunk a termék visszaérkezését követően a termék vételárát a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vásárló részére.

Webáruházunk kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású és a gyártói címkékkel rendelkező termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vásárlót terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért Cégünket felelősség és további kötelezettség nem terheli.

A visszaküldendő terméket az Elállási Nyilatkozattal tudod jelezni felénk, amit a termékkel és a számlával együtt kérünk visszaküldeni. Az Elállási Nyilatkozat kizárólag a postai úton történő visszaküldés esetén alkalmazandó.

Az Elállási nyilatkozat itt elérhető.