Ha kérdésed van: +36 37/300-140 vagy +36 30/371-9076 info@dersport.hu, rendeles@dersport.hu

Óriási készletkisöprés! Akár 70% kedvezmény!

Márkaérték

ADIDAS MÁRKAÉRTÉK

Adi Dassler mindig is élen járt az innovációban: az ő nevéhez fűződik az első, sportágakra szabott speciális cipők, az első cserélhető stoplis cipő, az első alacsony szárú kosaras cipő és még sorolhatnánk. Az adidas a cipők kialakítása során maximálisan figyelembe veszi a sportolók igényeit.

Így született számos legenda, köztük a ma újra felfedezett Rome futócipő, amely az 1960-as római olimpiára készült, vagy az alacsony bokájú kosárlabdás cipő, a Superstar, amely először 1969-ben került az üzletek polcaira. 1994-ben pedig megszületett a Predator nevű, forradalmian új futballcipő.

Az adidas termékpalettája jelenleg három markánsan elkülöníthető divízióra osztható: a “Sport Performance” középpontjában változatlanul a teljesítmény, a siker és az innováció áll. Ez a koncepció az, amelyben a leginkább érzékelhető Adi Dassler öröksége, a sportteljesítmények iránti szenvedély és a “Mindörökké sport” szlogen valódi jelentése. A klasszikus, úgynevezett trefoil-logóval ellátott “Sport Heritage” divízió a versenysport helyett már sokkal inkább a hétköznapi emberek mai életszemléletét és világát célozza meg.

Ez az a stílus, amely az “old school” és a retrohullámot meglovagolva újra trendivé emeli az egykor újdonságnak számító darabokat, amelyek hétköznapi, utcai viseletként hordva elsősorban az önkifejezést, az eredetiséget helyezik a középpontba. Az adidas harmadik termékcsoportja az elismert japán divattervező, Yohji Yamamoto által alkotott, nálunk egyelőre még különlegességnek számító “Sport Style”, amelynek koncepcióját a sport és a legújabb divat futurisztikus találkozása ihlette.

2004-ben az Adidas jelszava világszerte az: “Impossible Is Nothing”, vagyis a “lehetetlen nem létezik”.

De a “lehetetlen nem létezik” hangzatos jelszava nemcsak a hivatásos sportolókra vonatkozik, hanem mindannyiunkra. Mindenkinek kell hogy legyenek olyan céljai, amelyek aktivizálják a benne rejlő energiákat, és amelyek a fizikai és mentális fejlődésünket szolgálják. Az adidas nem véletlenül állítja mindannyiunk elé példaképnek a 92 éves indiai Fauja Singh urat, aki 89 évesen kezdett el maratoni futással foglalkozni, és azóta több mint 1 órát javított a legjobb idején.

MÁRKAÉRTÉK
Az adidas a világ egyik legpatinásabb, legnépszerűbb és legismertebb, de mindenképpen a legtekintélyesebb múlttal és a legjelentősebb tradíciókkal rendelkező sportszermárkája. Az adidas név egyet jelent a sport iránti elkötelezett szenvedéllyel. Nem csoda, hiszen a cég egykori legendás alapítója és névadója, Adi Dassler maga is szenvedélyesen szeretett minden sportágat. Az adidas célja, hogy a sport iránti elkötelezett odaadástól hajtva a világ első számú sportszergyártója legyen. Az adidas alapértékei a sport szenvedélyes szeretete, az elhivatottság, az eredetiség, a folyamatos innováció és az inspiráció. Az inspiráció, amely folyamatosan jobb és jobb teljesítmény elérésére és új kihívásokra ösztönöz mindenkit, aki magára ölti a legendás “háromcsíkos” márka bármely darabját. A folyamatos, céltudatos fejlesztésnek és nem utolsósorban a divat, a “lifestyle” és a városi célközönség igényei iránti fokozott érzékenységnek köszönhetően a márka folyamatosan fiatalodik. Ebben persze a megváltozott kommunikációs stílusnak és a fiatalodó, szélesedő termékskálának is jelentős szerepe van.
Az adidas nem egyszerűen csak egy márka. Az adidas maga a sport. Mindörökké sport.

„Mindannyiunk célja legjobbnak lenni a legjobbak között. Michael Schumacher”

DERSPORT – LÉGY EREDETI!